ساعات کاری : 09:00 تا 17:00 عصر

ایران – خراسان رضوی – مشهد – میدان حافظ – بزرگ بازار اطلس

05133865807

نرم افزار ویژه مدیریت مجتمع های تجاری و اداری

نرم افزار ویژه مدیریت مجتمع های تجاری و اداری صرفا محدود به دریافت شارژ و مدیریت هزینه ها نخواهد بود.
نگهداری از تاسیسات گران قیمت به منظور کاهش استهلاک و بهره برداری مناسب از آنها،
ایجاد جذابیت های محیطی و برند سازی به منظور رونق کسب و کار در مجتمع تجاری و اداری و چندمنظوره،
جذب برندهای معتبر، تبلیغات، مدیریت پیمانکاران و پرسنل مجتمع،
ایجاد منابع مختلف درآمدزایی بجز شارژ دریافتی، تنها بخشی از وظایف مدیریت در مجتمع های تجاری و اداری می باشد.
این وظایف طیف وسیعی از مسئولیت ها را شامل می شود
که بطور مستقیم دو گروه از افراد را مستقیم تحت تاثیر قرار خواهد داد.
مالکین و مستاجرین به عنوان کسبه این گونه مجتمع ها،
مراجعین مجتمع های تجاری که ساعاتی از وقت خود را جهت تفریح و یا خرید در این مراکز می گذارنند.
درحال حاضر بهره برداری مجتمع تجاری به یکی از حوزه های تخصصی کسب و کار تبدیل شده است
که ابزارها و نرم افزارهای تخصصی خود را نیز نیاز دارد.

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید

‫5/5 ‫(1 نظر)
مشاهده  وظایف و اختیارات کامل مدیر یا هیات مدیره در مجتمع های مسکونی

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.