برنامه های دیجیتال وفاداری مشتریان مرکز خرید

برنامه های دیجیتال وفاداری مشتریان مرکز خرید ،فرصت مناسبی را در اختیار مراکز خرید می گذارد تا مصرف کنندگان پر خرید را مورد هدف قرار دهد

و آنها را به خرید بیشتر تشویق نماید.

در بین برنامه های بازاریابی مراکز خرید ،

وفاداری مشتریان یکی از محبوبترین روندها در سال 2015 بوده است.

زیرا مراکزخرید تجارب بیشتری در زمینه بازاریابی و تکنولوژی کسب کرده اند.

پیشرفت های حاصل در تکنولوژی هم اکنون میتواند برنامه های مختلف بازاریابی مد نظر مدیران را پشتیبانی نماید.

برای مثال نرم افزارها هوشمندتر شده اند و پایانه های فروش الکترونیک کار را برای خرده فروشان و مشتریان راحت تر کرده است.

ما بر روی تعداد زیادی از مراکز خرید در اندازه های مختلف کار کرده ایم تا سیستم های وفاداری مشتریان را در آنها مستقر کنیم.

در تمامی آنها سه قانون باعث موفقیت این سیستم ها شده است.

اگر شما قصد استقرار یک سیستم وفاداری مشتریان دیجیتال و یا قصد بهینه سازی سیستم حاضر خود را دارید ،

پیشنهاد میشود به سه قانون زیر توجه کنید :

1️⃣ کاری نکنید که همه کارها را خریداران انجام دهند.

خریداران معمولا پرمشغله و یا تنبل هستند.

منحرف کردن حواس خریداران جز برای آنچه که برای آن به مرکز خرید آمده اند (جستجو برای کالای مورد نظرشان) مشکل خواهد بود.

باید این را از لحظه ای که مشتری قصد ثبت نام دارد

(تعداد فیلد ها، تعداد مراحل، و یا حتی تعداد کلیک ها در نرم افزار )

تا مرحله نهایی (نحوه استفاده از pos، راحتی کار با pos، مشخص بودن روش استفاده از آنها) در نظر داشته باشیم .

اگر این عملیات یکپارچه و بدون اشکال باشه می تواند شما را پیروز نماید.



درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید