موارد زیر انتظارات (برخی انتظارات مستاجران از مدیر مرکز خرید) عمومی مغازه دارن ، مستاجرانو بهره برداران می باشند :
✅ به آنان به عنوان مشتریان اصلی و شریک در ساختار اقتصادی کل مرکز خرید احترام گذاشته شود
✅ امکانات اصولی و منظم ، سالم ، ایمن و دلنشین در اختیارشان باشد
✅ اجرای مفاد اجاره نامه و یا قراردادهای فروش که شامل: رعایت ساعات کار فروشگاه ،
حق استفاده از پارکینگ ، حسابرسی به موقع و دقیق و … باید اجرا و عملیاتی شود
✅ حسابرسی دقیق برای مراقبت از موارد عمومی :بیمه ، مالیات ،
هزینه های بازاریابی مشخص و کنترل شده به همراه توجیه منطقی برای افزایش شارژعمومی مرکز خرید
✅ بازاریابی خوب و افزایش میزان فروش برای مثال :
یک برنامه بازاریابی سالانه باعث افزایش تعداد مشتریان و افزایش میزان فروش می شود.
این برنامه همچنین باعث آگاهی بیشتر مردم شده و روابط عمومی را بهبود می بخشد .
✅ مکان ، طراحی و ساخت خوب مجموعه و توجه به نگهداری شرایط عمومی ساختمان
✅ چیدمان مناسب صنوف در طبقات و برنامه واگذاری و اجاره دهی خوب برای جلوگیری از خالی ماندن مغازه ها
درباره پروژه تان به ما بگویید
شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.
جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید