ساعات کاری : 09:00 تا 17:00 عصر

ایران – خراسان رضوی – مشهد – میدان حافظ – بزرگ بازار اطلس

05133865807

ارزش آفرینی در بهره برداری مجتمع های تجاری و مراکز خرید

توسعه دهندگان ایرانی مراکز خرید،(ارزش آفرینی در بهره برداری مجتمع های تجاری و مراکز خرید)

عمدتا بر ارزش آفرینی از طریق ساخت تمرکز کرده و عملا سود خود را در [jlu می بینند،

که این امر مشکلاتی عمده را در این حوزه ایجاد کرده است.

چون قبل از بهره برداری از مجتمع عملا اکثر فضاهای تجاری به فروش رسیده است

و توسعه دهندگان از رونق مجتمع و ارزش آفرینی در حوزه بهره برداری منتفع نمی شوند.

با این مقدمه و به دلیل افزایش رقابت در این صنعت و کمبود دانش تخصصی در حوزه بهره برداری،

معضلاتی جدی برای اغلب این مراکز ایجاد شده است.

تقریبا هیچ گونه فعالیت علمی معتبر بومی در این باره انجام نشده و به ناچار مدیران مجتمع های تجاری هریک به فراخور برخورد با مسائل مجتمع،

آنرا به گروه های فروش، تبلیغی و یا نیروهای پیمانکاری می سپارند که نتیجه آن جز اجرای فعالیتهای بدون نتیجه و یا با نتیجه های کوتاه مدت و کم تاثیر نمی باشد.

فعالیتهای ناهمگون و ناهمسو در بخش های مختلف یک مجتمع تجاری، اختلافات مالکین و مستاجرین و مدیران مجتمع،

عدم استقبال عمومی و یا نرسیدن به حد نصاب مراجع کننده،

تغییرات مکرر  فعالان تجاری در یک واحد،عدم همسویی در فعالیتهای تبلیغاتی و بازاریابی، تصمیمات آنی و بدون توجه به تاثیرات بلند مدت،

همه و همه از نشانه های نبودن چنین نقشه راهبردی است.

پیشگیری و برون رفت از این معضلات نیازمند برنامه ای منسجم و یکپارچه است

که با پیش بینی تمامی فاکتور های تاثیرگذار، برنامه های اجرایی متناظر آن را ارائه داده باشد

مشاهده  بازیگران توسعه و مدیریت مرکز خرید ( قسمت دوم )

درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.