ساعات کاری : 09:00 تا 16:00 عصر

ایران – خراسان رضوی – مشهد – میدان حافظ – بزرگ بازار اطلس

05133865807-02191096018

406 1 300x188 - کلیات بازاریابی مراکز خرید مجتمع تجاریکلیات بازاریابی مراکز خرید مجتمع تجاری

بازاریابی در مراکز خرید و مجتمع تجاری عبارت است از مجموعه راهکارها و روش هایی که تولید کنندگان یا گروه های خدماتی برای جذب مشتریان احتمالی به کار می گیرند .

هنگامی که هدف، جلب توجه مشتریان به مرکز خرید یا مجتمع تجاری باشد ،

روش های گوناگونی را می توان در پیش گرفت تا تصویر مناسبی از مرکز خرید به مشتریان ارائه شده

و در نتیجه این اطلاع رسانی، هدف مطلوب نیز حاصل شود .

امروزه با توجه به پیچیدگی روزافزون سلیقه خریداران و گسترش مراکز خرید و مجتمع تجاری در ابعاد و انواع گوناگون ،

رقابت بر سر جذب درآمدهای خریداران در یک مرکز خرید  و مجتمع تجاری دشوارتر از همیشه شده است.

هرچقدر مصرف کنندگان مبالغ بیشتری را در فروشگاه های مرکز خرید و مجتمع تجاری خرج کنند

درآمد مالکان و مستاجران مرکز به ازای هر متر مربع از فضایی را که اجاره یا خریداری کرده اند بیشتر خواهد بود .

این افزایش درآمد تقریبا همیشه با افزایش قیمت اجاره هر مترمربع از مرکز خرید یا مجتمع تجاری و در نتیجه افزایش درامد مالک مجموعه همراه است .

این بدان معناست که بازاریابی موثر ، یکی از عناصر اساسی برای موفقیت و ادامه حیات آنها محسوب می گردد .

برنامه بازاریابی حساب شده نیازمند تعهدمالک مجتمع و همکاری مستمر تمامی گروه ها ،

مستاجران و مالکان مغازه ها ، بهره بردار و افراد وابسته به آنان می باشد

این برنامه که بطور منظم از طریق ارزیابی های سه ماهه و دوره ای تحت نظارت قرار می گیرد

مشاهده  المان های کلیدی سرویس خدمات مشتریان در مجتمع های چند منظوره 

باید به عنوان ابزار کاری برای تمامی کارکنان مرکز خرید استفاده شده و در دسترس باشد .

کلیات بازاریابی مراکز خرید مجتمع تجاری


درباره پروژه تان به ما بگویید

شما هم میتوانید با ورود به دنیای تجارت الکترونیک و خصوصی سازی کسب و کار خود با ویژگی های جذاب آن ، قدم به قدم به رونق سازمانتان کمک کنید.

جهت آشنایی بیشتر با راهکار یکپارچه مدیریت مجتمع چند منظوره کلیک کنید

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.